23 czerwca 2018

Co teraz?

Siemaneczko czlowieczki 


O rajusiu nawet nie zdajecie sobie sprawy jak bardzo stesknilam sie za blogowaniem! Jednak po raz pierwszy przerwa nie byla spowodowana moim lenistwem.. no dobra tak w 10% byla. Po raz pierwszy to sprzet odmowil mi posluszenstwa i nie mialam nawet na czym napisac postu teoretycznie moglam to robic przez telefon czy tez zlom szkolny jednak postanowilam poczekac na swoj nowy nabytek 😍 I uwazam ze bylo warto bo dzieki temu nareszcie moge blogowac na porzadnym sprzecie a nie zamartwiac sie ze cos mi nie wychodzi :D 


W sumie nie zdziwie sie jak wiekszosc z was o mnie tutaj zapomniala w koncu moj blog zakryla taka warstwa kurzu ze prawdopodobnie dlugo zajmie mi zdejmowanie jej. Szczegolnie ze jestem takim leniem ze zobaczymy co z tego wyjdzie, haha! 

Jednak dzisiaj postanowilam przyjsc do was z waznym ogloszeniem. Na moim kanale na Youtube (Emilia & Marta) dodalam juz filmik gdzie wyjasniam co sie stalo jednak stwierdzilam ze na blogu tez naskrobie kilka slow.. o toz.. nie ide na studia! 
Wiem ze w tym momencie pewnie powinnam plakac czy cos ale swoje juz wyplakalam i wiecej lez przelewac nie planuje! Ba! Wrecz przeciwnie! Teraz planuje skupic sie na sobie, sobie i jeszcze raz sobie .. no dobra i na Leonardzie i na Tusi tez ale tylko troszeczke, haha! 
Na studia isc planuje.. albo inaczej na studia bardzo ale to bardzo marzy mi sie isc i na pewno to marzenie spelnie jednak teraz planuje poswiecic moja uwage na: 

1. Prawo Jazdy 
2. Poprawienie ocen 
3. Poprawienie wyniku Högskoleprovet 
4. Blog & Youtube 
5. Pieniazkach

Wiem ze dla wiekszosci osob moj wiek jest juz bliski smierci (21 lat) i informacja o tym ze nadal nie bede studiowala rowna sie z krwotokiem z nosa haha! Jednak dla mnie to tylko okazja aby odpoczac i dorosnac psychicznie! Wydarzenia z liceum tak mnie zniszczyly ze prawdopodobnie jesli dostalabym sie teraz na moj wymarzony kierunek odpadlabym jak mala mroweczka przez zmeczenie :c Moge udawac twardziela jednak mam swoje slabe punkty nad ktorymi musze popracowac! Dodatkowo znalazlam swietna prace. 
Pracuje w Hemtjänst gdzie mam swoich wlasnych pacjentow ktorych srednia wieku to 90+ moim zadaniem jest rozmowa z nimi, podawanie lekow, przygotowanie posilku i ogolnie taka tam pomoc. Wiadomo praca ciezka jednak uczy mnie bardzo wiele i mam nadzieje ze bedzie nadal dawala mi tyle satysfakcji jak robi to teraz! Nie bede ukrywac ze pieniedzy nigdy nie jest za duzo dlatego ciesze sie ze moge zarobic na ksiazki, zeszyty i inne duperele sama i ze mimo wszystko odciaze mame :) Dodatkowo wreszcie nie bede miala wymowek pod tytulem "omg ale musze napisac ta prace" albo "matko swieta przeciez nie moge teraz tego zrobic bo musze nauczyc sie tego i tego". Wiadomo czeka mnie duzo nauki i organizacji czasu ale na pewno wplynie to na mnie lepiej niz glupie liceum gdzie na kazdym kroku slyszalam ze nic w zyciu nie osiagne :D (ciekawych zapraszam na nowy filmik tam opowiedzialam troche co i jak KILK

I tutaj przychodze do was z pytaniem: 
Czy chcielibyscie czytac posty o tym jak walcze o spelnienie moich marzen? 
Od czasu do czasu dzielilabym sie z wami jak mi idzie czy nadal walcze jakie sa moje plany itp itd. Osobiscie uwielbiam ogladac filmy na yt studentow jak i rowniez sledzic ich blogi czy tez instagramy bo uwazam to za swietna motywacje dla samej siebie.. ale co wy o tym myslicie? 


Zdjecia z nad wodospadu gdzie razem z Tusia podbijalysmy szlak zwierzat :D 

❤️JAK TAM U WAS? MACIE WAKACJE? ❤️

9 komentarzy:

  1. Pozytywna z ciebie osoba, fajne, ze znów jestes heheh :D

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chętnie poczytam o tym, jak dążysz do spełnienia marzeń :) To pewnie będzie bardzo motywujące.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mocno zastanawiam się czy iść w przyszłym roku na studia. W szczególności, że żeby tam iść muszę mieć robotę, gdzie będę w stanie zarobić na dojazdy.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój kanał na Youtube
    Mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi hi jeśli twój wiek 21 jest bliski śmierci to co ja mam powiedzieć,zwłaszcza że w tym roku kończę 25 lat😀?
    Fajnie że znalazłaś świetną prace ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm, to jak kończę 20 to został mi rok ? :D haha
    Ja planuję w tym roku iść na studia, ale zobaczymy czy mnie zechcą :D

    Zapraszam na swojego bloga.
    kaanaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Warto spełniać swoje marzenia :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli 21 jest bliski śmierci, to ja już umarłam :D W zasadzie twój wpis nie jest dla mnie zaskoczeniem, w końcu obserwuję Cię na instagramie więc jestem na bieżąco (mogę już chyba zacząć pisać twoją biografię <3 ) Życzę ci powodzenia i jestem pewna że spełnisz swoje marzenia, jeżeli mocno w to uwierzysz i będziesz ciężko na nie pracować :) ja trzymam kciuki i chętnie o tym poczytam :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w osiąganiu wszystkich celów i dostaniu się na studia. Ja o studiach będę myśleć za rok :)
    nowa nazwa bloga nicolestraveljournal - wcześniejsza nazwa to malinowynotes.blogspot.com, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie poczytam o tym jak dążysz do swoich celów ♥ Każdy ma na to swój sposób, ale warto dzielić się takimi rzeczami i motywować innych! :)
    Ja na studia też nie poszłam. Gdyby tak się stało, miałabym już pierwszy rok za sobą, ale jakoś nie żałuję. Wykorzystałam ten czas całkowicie tak, jak chciałam i również skupiłam się bardziej na sobie. Ten rok był przełomowy, a zarazem najlepszy w moim życiu i już wiem, że czasu bym nie cofnęła :)

    OdpowiedzUsuń

- Bardzo dziękuję za każdy komentarz ! <3 -
- Zostaw namiary na siebie na sto procent zajrze! -
- Komentarz u mnie = komentarz u ciebie -
- Odwiedzam każdego kto zostawia u mnie po sobie ślad! -
- Bardzo dziękuje za każdą obserwacje! <3 -
- Nie bawie sie w LBA ale dziekuje za nominacje -
- Wulgaryzmy i obraźliwe komentarze zostają usuwane-
- Nie pytaj obs za obs, po prostu zaobserwuj -