09 lipca 2017

Zostałam muppetem


♥ Siemaneczko człowieczki ♥

Tak jak pewnie wiele z was zauważyło należe do płci piękniejszej, a jak to już z nami babami bywa lubimy zmieniać swój styl i lubimy zaskakiwać. Niektóre kobiety lubią włamywać się do mieszań swoich znajomych pod pretekstem sprawdzenia pogody a jeszcze inne rzucają swoją prace po to aby sadzić marchew na rzecz bezdomnych królików. Kobieta zmienną jest i tego się kochani trzymajmy. 
Kiedy wprowadzamy zmiany w naszym życiu najczęściej podejmujemy też jakieś drobne (bądź większe) zmiany w wyglądzie naszych włosów. 

Czy potrzebowałam zmiany w moim życiu? / Nie do końca.
Czy pod wpływem wielkiego wydarzenia stwierdziłam że to czas aby stać się muppetem? / Niestety nie. 
Specjalnie spędziłam pół dnia u fryzjera aby osiągnąć taki efekt? / Nigdy w życiu. 

Więc pewnie zadajecie sobie pytanie *bądź nie w końcu wiele osób jest zdrowych psychicznie i nie rozmawia z samym sobą, nie to co ty Emilia* na jaką cholerę zdecydowałam się na tak drastyczną zmianę !
Otóż odpowiedź jest prosta - miałam już dość długich włosów. 
Gdy temperatura osiąga powyżej 10 stopni gotuję się i czuję się jak pudel ubrany w polarek siedzący w pełnym słońcu na plaży. 

Decyzja była prosta - nożyczki w dłoń i jedziemy! W poprzednim poście mogliście już zobaczyć je skrócone jednak jeszcze bez różowej farby. Nie będę ukrywała z farbowaniem czekałam stwierdziłam z mamą że lepiej będzie pofarbować po wyjeździe dziadków - w końcu nie każdy rozumie nowoczesny styl muppetów. 
Dwa opakowania farby która miała mi nadać odcień truskawkowego szampanu i oto jestem!
Długość z wyboru a kolor muppetowego futerka bo los tak chciał (ewentualnie zbyt długo trzymałam farbę taka opcja również istnieje!) 

Wiele osób boi się "niestandardowych" kolorów na włosach i zbyt mocnego skracania a w końcu nie ma się czego bać! Kolor tak czy siak się w pewnym momencie zmyje a włosy odrosną!
- powiedziała osoba której włosy rosną strasznie szybko więc bagatelizuje problemy włosowe, haha - 
No chyba że wasz rodzic nie akceptuje takich kolorów wtedy zostaje wam tylko rozmowa i namawianie z nadzieją że może któregoś dnia się zgodzi! (ewentualnie zrobienie to za jego plecami - ale ja do niczego złego nie namawiam! ) 
Chce pozdrowić moją mamę która czyta te posty, wiedz że ja nigdy nie zrobiłabym nic za twoimi plecami *mamy bardzo ładną pogodę* 




 ♥ Co myślicie o kolorze muppetowego futerka? ♥  Gdybyście mogli pofarbować włosy na jakikolwiek kolor jaki byście wybrali? ♥ 

41 komentarzy:

  1. Fajnie wyglądasz w nowej fryzurze jak i kolorku
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolorek, pasuje Ci :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  3. Odważna zmiana. Bardzo Ci pasuje ten kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Róż strasznie mi się podoba. Nie tylko u Ciebie, ale ogólnie. Zmiana jak najbardziej na plus!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sądzę ze o wiele lepiej wyglądasz w różowych włosach :) I rozumiem ból długich włosów gdy jest gorąco to prawdziwe utrapienie.
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wersja w różu bardzo spoko. Ja w swojej włosowej "karierze" z niestandardowych kolorów byłam niebieska, zielona i czerwona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zmiana :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super Ci w tych różowych włosach! Odważna zmiana, ale jak widać czasem warto zaryzykować :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się bardzo podobały Twoje długie włosy a jeszcze jakby były całe w tym kolorku <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/elunopl-sklep-z-przyszoscia.html

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny kolor !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama jestem posiadaczką bardzo długich włosów i czasami, a szczególnie w lecie tak się w nich gotuję, że mam ochotę wziąć nożyczki i je ściąć po prostu, haha :D
    Super zmiana! Coś nowego, bardzo Ci pasuje :* Pozdrawiam cieplutko,
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietny kolor, chociaz poprzedni rowniez byl bardzo ladny. Do odwaznych swiat nalezy! Pozdrawiam, K! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądałaś super i w takich i w takich włosach :D Ale uważam że jednak róż to fajny pomysł na lato, taki szalony i typowo wakacyjny poza tym latem krótkie włosy są najpraktyczniejsze :) Ten pudrowy różowy jest słodki! Ja zawsze chciałam mieć fioletowe włosy, takie lawendowe, ale moje włosy szybko się niszczą są bardzo cienkie więc wolę ich nie rozjaśniać bo mi jeszcze wypadną :D Wyglądasz MEGA <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pasuje ci ten kolor :)) Jest śliczny!!
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam taki sam kolor kilka lat temu!

    OdpowiedzUsuń
  16. o boze hahah uwilebiam cie za te zdjecia :D widac, ze masz dystans do siebie i to lubie :D
    A kolorek na wlosach cuudo i jak najbardiej trafiony ;)

    co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz i to z ogromna checia!
    nowy post <3
    http://justemsi.blogspot.com/2017/07/witajcie-przygotowaam-dla-was-nieco.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojejku obcięłaś włosy, ślicznie Ci.
    Piękny kolorek.
    Przepiękna fryzura.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. great!
    NEW BLOG! PLEASE FOLLOW ME: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Pasuje Ci ta zmiana! :)
    Na jaki kolorek mogłabym przefarbować włosy? Myślę, że fiolet.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie ci w nowych włosach! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Osobiście bym się nie odważyła, ale Ty wyglądasz uroczo! :)

    Pozdrawiam,
    www.thousand-kilometers.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  22. jakiej farby użyłaŚ ??
    pozdrawiam, Mrs.Adella

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. l'oreal sublime mousse 822 strawberry fizz 💓 Serdecznie polecam pieknie pachnie 👌🏻

      Usuń
  23. Sorry darling but i can see that you are not following my blog 💓
    Have a nice day 💁🏼

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam u kogoś różowy kolor na włosach, ale sama siebie w takim nie widzę. U Ciebie to wygląda rewelacyjnie :) Zmiany są super :)
    pozdrawiam,
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolorek ci pasuje, też się farbowałam. :)

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolor wspaniały, pięknie wyglądasz i bardzo Ci pasuje :D
    Bardzo bym chciała różowe włosy na nieco dłużej niż "3 mycia" :/
    Pozdrawiam!
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. O kurczę jak dużo włosów ścięłaś. Ja obecnie mam długie i też bym trochę ścięła a przynajmniej podcięłabym końcówki, ale jest mi ich szkoda :D

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. O wiele lepiej pasują ci te różowe włosy niż blond! Ta zmiana jest na lepsze :)
    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Pasuje ci ta fryzura. Też myślałam, żeby się przefarbować właśnie na taki sam kolor, ale boję się że coś nie wyjdzie ;(
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. Znam to uczucie, kiedy "czujesz się pudel ubrany w futro na plaży". Niestety moje włosy nienawidzą być krótkie i bardzo szybko rosną... Co do farbowania, bardzo ładny kolorek, ale ja mojego naturalnego nie oddam :D

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. This is really great!
    Have a nice new week!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja bym sobie walnęła na fioletowy tylko ciemny ;d ale jednak się obawiam :D
    Fajnie wyglądasz ;D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. haha ja właśnie też byłam u fryzjera 2,5 tyg. temu i zrobiłam sobie nito sombre ni ombre na blond ;) włosy odrosną, ale po farbowaniu już nigdy nie będą takie same, dlatego tylko połowę włosó zafarbowałam :)

    http://szyman.blogspot.com/2017/03/praha.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow co za zmiana:). Ja niestety mam za ciemne i bez rozjaśniania nie wyszłyby żadne szalone kolory ^^ i też mi powoli rosną ehh. Ale na Tobie taka zmiana wyszła super :D.
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie wyglądasz :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- Bardzo dziękuję za każdy komentarz ! <3 -
- Zostaw namiary na siebie na sto procent zajrze! -
- Komentarz u mnie = komentarz u ciebie -
- Odwiedzam każdego kto zostawia u mnie po sobie ślad! -
- Bardzo dziękuje za każdą obserwacje! <3 -
- Nie bawie sie w LBA ale dziekuje za nominacje -
- Wulgaryzmy i obraźliwe komentarze zostają usuwane-
- Nie pytaj obs za obs, po prostu zaobserwuj -