07 marca 2017

Mój nowy pokój

♥ Siemaneczko człowieczki! ♥

Chciałam dodać ten post już wczoraj ale w sumie nie wiem co mnie powstrzymało (prawdopodobnie moje lenistwo) ale jak to już zwykłam tutaj pisać lepiej późno niż później, haha!

Właśnie siedzę w mojej nowej sypialni i jestem nią tak strasznie zauroczona że patrze na każdy akcent i się zachwycam, haha! Oczywiście jeszcze kilka rzeczy zmienie ale to już z biegiem czasu ♥ I tak jestem pod wrażeniem decyzje o zmianie pokoju (miałam mieć pokój w zupełnie innym pomieszczeniu) podjęłam tydzień temu i bum ! 

Sam remont trwał cztery dni. 
Pierwszego dnia kupiłam zasłonki, poduszki, kwiatki i tapety i wysprzątalam pokój.
Drugiego dnia zrywałam tapety i płakałam gdy odkryłam że pod trzema warstwami które dumna z siebie zdrapałam było jeszcze 5 innych warst.
Trzeciego dnia zrywałam resztki tapet,  szpachlowanie, tapetowanie, przyczepienie listwy LED. 
Czwartego dnia wstawiłam meble i przeniosłam garderobe do szafy.. i powiem wam że nienawidze układać ciuchów i kiedy to robiłam stwierdziłam że to zrywanie tapet już było fajniejsze, haha! 

Dodaje wam zdjęcia mojego pokoju ♥ 









♥ Co myślicie o mojej nowej sypialni? ♥

✖ snapchat: versjada ✖
✖ instagram: versjada✖
✖ twitter: versjada ✖
✖ youtube: Emilia Versjada ✖

33 komentarze:

  1. Idealna sypialnia, gdzie nic nie jest przypadkowe ani zbędne! Super :).
    Jak byłam dzieckiem i mieszkałam w bloku mieliśmy remont i... zrywanie tapet było moim ulubionym zajęciem :D!
    Pozdrawiam! Ja, Pingwinek

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny pokój, sama bym taki chciała :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pokój, chociaż widać że tylko do spania. Szkoda że nie dodałaś jak to było przed.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to sypialnia - a jak nazwa wskazuje w sypialni sie spi :)

      Usuń
  4. Twój pokój jest cudowny! Wszystko takie piękne i kolorowe ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz super pokój. No normalnie Twoja pościel mnie zauroczyła! ^^


    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pokój! Strasznie przytulny :)

    http://lillaxxxmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny pokój. Muszę kupić sobie podobny stolik.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda cudownie. Wszystko super do siebie pasuje! Bardzo spodobała mi się marmurowa taca, gdzie ją kupiłaś? :))

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękny pokój, zazdroszczę.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/black-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz teraz piękną sypialnię! Czekam aż będzie post o nowym gabinecie ^^

    Pozdrawiam ;) Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczny pokój ♥ Niedawno również robiłam room tour ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Sypialnia w 100% w moim stylu. Uwielbiam te kolorki.
    Śliczna poduszka.

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Very cute<3
    Beautiful post!

    I will be glad to friendships with blogs ♥ Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie to wygląda! stolik jest super uroczy <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz mega przytulny pokój <3
    jest śliczny
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pokój wygląda bardzo przytulnie. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz bardzo przytulny pokój! Świetnie pewnie się w nim czujesz :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! What a lovely room! I love it!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  20. pokój jest wspaniały!
    bardzo podobaja mi się te lampki
    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz bardzo przytulnie urządzony pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoja nowa sypialnia jest piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny i bardzo przytulny pokój. Kolorystyka taka jaką ja uwielbiam.
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Lampka w oknie, to takie typowe w Szwecji:) Sypialnia bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń

- Bardzo dziękuję za każdy komentarz ! <3 -
- Zostaw namiary na siebie na sto procent zajrze! -
- Komentarz u mnie = komentarz u ciebie -
- Odwiedzam każdego kto zostawia u mnie po sobie ślad! -
- Bardzo dziękuje za każdą obserwacje! <3 -
- Nie bawie sie w LBA ale dziekuje za nominacje -
- Wulgaryzmy i obraźliwe komentarze zostają usuwane-
- Nie pytaj obs za obs, po prostu zaobserwuj -