26 września 2016

Czerwony polar



♥ Siemaneczko człowieczki! ♥

Czy tylko ja tak mam że kiedy przychodzi mi bardzo dużo nauki to w pewnym momencie ledwo ogarniam jak mam na imię i gdzie mieszkam? Pewnie nie no ale sami wiecie! W sumie to bardzo wkurza mnie fakt że przez tydzień/dwa mamy spokój jest naprawdę przyjemnie na lekcjach bardzo fajnie się pracuje a potem bum przychodzi taki tydzień gdzie dziennie mamy po dwa sprawdziany oraz różne prace pisemne! To mega denerwujące, haha! Na dodatek tak zakuwałam prawo a poszło mi.. no cóż. Myslałam że poszło mi gorzej ale na pewno to nie jest to czego od siebie oczekuje, haha tak ja wiem kujonka Emilka. 

Zamierzałam dodać post w piątek zaraz po szkole ale nawet nie wiedziałam że tak bardzo nie będzie mi się chciało nic robić! Na dodatek już jestem zdrowa ale moja mama się rozchorowała więc jakby co to w moim domu nadal panują choroby! 

Korzystając z niedzielnej pogody że było naprawde przyjemnie ubrałam mój ulubiony polar i przy okazji siostra zrobiła mi kilka zdjęć! Tak schodząc troszkę z tematu to dziękuje za komentarze pod poprzednim postem wiekszość osób fajnie się wypowiedziało! Tylko ludzie ja nie miałam na myśli że zdjęcia muszą pasować do tematyki postu no ale jednak jeżeli blog kogoś składa się z miliarda postów gdzie udaje nie wiadomo jak mądrego a zdjęcia dodaje z SESJI z koleżankami no to wiecie ale ja nie bronie! Od tego są blogi w końcu tutaj możemy poczuć się "wolni". A ja po prostu poczułam potrzebe żeby napisać o tym dwa zdania, haha! Więc schowajcie swoje maczugi czy też mieczyki samurajskie!

DOSTAŁAM LIST !! Z Dominiką od pewnego czasu rozmawiam prywatnie i obiecała mi że przyśle mi pocztówkę z warszawy (nie wiem czy wiecie ale postanowiłam zbierać pocztówki więc jeśli ktoś chce mi wyslać pocztówkę to się nie pogniewam jeśli odezwie się na maila, haha ♥)
no ale wiecie Dominika obiecała mi kartkę a przysłała CUDOWNY LIST! Naprawdę chyba nigdy tak nie zacieszałam do czegoś jak do tego listu, haha! Dodatkowo dostałam kilka produktów cudownej Ziaji i delicje których nie zobaczycie bo moja siostra zaraz po otworzeniu listu je zjadła, haha!
Tak czy siak mega dziękuję Dominice jeszcze raz! ♥








♥ Lubicie dostawać pocztówki? ♥ Jak tam u was w szkole? ♥

66 komentarzy:

  1. śliczne zdj i mega post :D moim zdaniem to dobrze że zbierasz te pocztówki, możliwe że to będzie twoja pasja też, ale nie wiadomo że już jest twoją pasują zbieranie pocztówek :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gif na początku postu mega pozytywny! Śliczne zdjęcia, wyglądasz na mega szczęśliwa :) uwielbiam takie pozytywne osoby ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny gif , super post ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są naprawdę cudowne!
    Sama zbieram pocztówki. Chciałabyś wyslac jedna do mnie, a ja jedna do ciebie? Tak z naszych miast? ;)
    Ja nie przepadam za Polakami! ;>

    Nigdy nie odważyłabym sie pójść na prawo! Zbyt wiele nauki. Jestem na profilu hotelarskim i myslalam ze bedzie trudno a tu prosze! Tak prostych zadań nie miałam w podstawówce! ;)

    Sama wiem jak to jest... Przyjemnie, nudno i nagle piszesz sprawdzan za sprawdzianem bo nauczyciel sobie przypomina o wystawianiu ocen! ;D

    Powodzenia nam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. lovely photos and gif! <3
    lubie tez pisac listy albo kartki :)
    ale juz dawno nie pisalam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny gif , od razu rzucił mi się w oczy. :)
    Też kiedyś zbierałam pocztówki , potem je pogubiłam i tyle wyszło z tej kolekcji .. :) :) heh
    Śliczne zdjęcia.
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety brak czasu to mój stały proglem. Jak nie szkoła, to obowiązki poza szkolne.
    Uwielbiam dostawać pocztówki :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia, takie inne niż inne, mają coś w sobie :D Brak czasu to mój stały problem. Najczęściej gdy wrócę ze szkoły to uczę się do późna i mam tylko 2 godziny luzu :/ No, ale cóż, obowiązki same się nie zrobią ;D Kocham dostawać pocztówki, lubię je zbierać ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :) UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam dosłownie ten sam problem co ty.. nie wiem czy nauczyciele specjalnie się razem umawiają przeciwko nam? haha akurat im trzeba przyznać, najlepiej wychodzi dołowanie człowieka
    Bije od ciebie niesamowita energia haha, pozdrowionka i życzę abyś jeszzcze bardziej promieniowała tym usmiechem!( nie wiem czy się jeszcze bardziej da haha ♥)

    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam kolecjonowac znaczki <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę zacząć pisać listy! :P a zdjęcia mega pozytywne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz fajnego przytulaska :) w zimie to pewnie dobrze grzeje :D zdjęcia rewelacja :) wiesz chyba wolałabym się uczyć niż chodzić do roboty :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem aktywna na postcrossingu od 5 lat :D Wysyłam pocztówki różnym ludziom z różnych zakątków świata. Mega fajna sprawa :)
    Pozdrawiam,
    Normxxcore

    OdpowiedzUsuń
  14. ja lubię dostawać pocztówki, chociaż z tego co widzę jest to wymarłe ;/ nikt już nie komunikuje się za pomocą pocztówek bo przecież mamy facebook, instagram.. a szkoda właśnie :)

    obserwuje :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz w tym stroju. Jaki uroczy piesek!! Ja mam tak samo. Teraz jest takie przestawienie z wakacji na szkołę i coraz więcej nauki, coraz więcej sprawdzianów:( Nie wyrabiam, ale na szczęście znajduje czas na odpoczynek! Super pocztówka i mega są te maseczki, uwielbiam je:)
    primegoal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. No wiem, biedna jesteś. Najpierw miałaś luzy w szkole, a teraz to jakaś masakra. Ciągle siedzisz z nosem w książkach. Ale skoro Ci tak źle nie poszło, to głowa do góry i myśl bardziej pozytywnie! Ekhm.. też chcę Ci wysłać coś, więc dawaj adres!!! :D

    Pozdrawiam ;) Tak Po Prostu BLOG

    P.S. czekam na fb

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim hobby jest zbieranie pocztówek, mam ich mnóstwo a najczęściej kupuje je w sklepie internetowym postallove.com mozesz zobaczyc jakie tam sa prześliczne dzieła:D Też bym chciała dostac taki list i pocztowke aaa to musi byc mega radość, tym bardziej, ze nie spodziewalas sie listu:D W sumie takze moglabym Ci wyslac pocztówke musialabym sie rozglądnąć tylko czy w moim małym miasteczku sprzedaja jeszcze jakies... pewnie tylko te z czołgiem, bo wiesz to jedyna atrakcja tutaj haha:D Czerwony polar jest świetny no i ciepły:D a teraz wszystkie co ciepłe jest bardzo cenne bo tam zimno sie zrobilo w moment... :D Fajne zdjecia no i psiak :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię te maseczki Ziaja :) Ps. ale masz słodziaczka !

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham dostawać pocztówki! Mam już mega kolekcje z całego świata:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia a najlepsze te trzecie.
    Jakoś pocztówki mnie nie kręcą
    tylkomarzeniablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia
    Słodziutki piesek <3
    http://moda-ponad-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj masz w 100% racji. Jak przyjdzie tydzień gdzie masz codziennie coś to bardzo trudno Ci to wszystko ogarnąć. Chyba każdy tak ma, a mnie jeszcze bardzo denerwuje to, że u mnie w liceum każą się bardzo dużo uczyć z przedmiotów których nie będę miała na maturze... Do mnie bardzo dobija... Super post, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawe zdjęcia, ja czasem pisze listy - głównie na zimę jak wysyłam kartki świąteczne do Anglii :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pocztówki są super! Wolę jednak pisać listy :) Szkoła w miarę ok, to znaczy jest ciężko, ale nie aż tak.
    Super post! Bardzo mi się spodobał :)

    Obserwuję :) Zapraszam też do mnie:
    annemcosplay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne zdjęcia :*
    zaobserwuj mój blog, odwdzięczę się :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja czasem kupie pocztówkę, ale tylko jeśli jestem w jakimś fajnym miejscu ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. takze kocham dostwac pocztowki, szkoda, ze w tych czasach nie jest to już takie popularne :/
    hmm, u mnie w szkole to nic ciekawego, czasami mam czas na swoje pasje itp, ale jak zawala caly dzien sprawdzianami, to nie wiem po prostu za co sie zabrac! to jest najgorsze
    moze wspolna obserwacja? ja juz i to z ogromna checia, gdyz bardzo spodobal mi sie desgin twojego bloga ;)

    odwdzięczam się za każdą obserwację <3 http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne i mega pozytywne zdjęcia :)
    u mnie nowa szkoła super profil informatyka :)
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Znam doskonale to uczucie, kiedy w szkole jest względny spokój i nagle bum- sprawdziany, kartkówki, długie pisemne prace, no po prostu wszystko naraz. Teraz za tym nawet tęsknię ale kiedy chodziłam do szkoły było to nie do zniesienia. Raczej byłam leniuchem, bo nie chciało mi się uczyć ani odrabiać prac domowych. Na sprawdzianach i kartkówkach szło mi nie źle, zapamiętywałam wszystko z lekcji ale prace domowe to zazwyczaj były banie, albo dwóje jak udało mi się coś na kolanie w toalecie napisać. Niestety nie dostaję pocztówek, bo nie ma mi ich kto przesyłać :( chętnie z tobą popiszę listownie, jeżeli będziesz miała na to ochotę <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcia :)
    Ugh, ja też nienawidzę kiedy jest tydzień bez nauki a potem nagle wszystko w jednym tygodniu.
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny gif :* Cudowny polar :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale pozytywna energia :D
    cudownie :)

    http://paranoyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam tak samo z nauką haha, że albo nic nie ma, albo wszystko na raz xd. Superowe zdjecia:))
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam tak samo z nauką haha, że albo nic nie ma, albo wszystko na raz xd. Superowe zdjecia:))
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Takie listy są cudowne i bezcenne! :)
    Bardzo pozytywne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  36. So cool!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. piękne masz włosy <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci sie spodoba - zaobserwuj :) na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja, gdy mam nadmiar obowiązków, nauki itd. to gdy kładę się na popołudniową drzemkę i gdy dzwoni budzik, to zastanawiam się, gdzie jestem i dlaczego spałam... :<
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne, pozytywne zdjęcia!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny ten gif na początku. Ja gdy miałam nadmiar nauki to próbowałam sie jakoś zrelaksować (słabo mi to wychodziło) :D
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  41. Wonderful blog! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Oj znam ten problem- jeden tydzień na luzie, a w drugim codziennie kartkówki i sprawdziany, jak na złość!
    Świetne te zdjęcia!
    Musimy odnowić pisanie listów, koniecznie! :D


    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  43. Pocztówki są świetne :) Kiedyś sama sobie kupowałam z kazdego miejsca gdzie byłam, choć wiadomo, że takie które się od kogoś dostanie są o wiele lepsze ;)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo podobają mi się zdjęcia :)
    M.Ó.J B.L.O.G!
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajne zdjęcia! A ja te uwielbiam dostawać listy, taki stary "wynalazek" a jaki świetny :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Oficjalnie zakochałam się w nagłówku Twojego bloga *-* + Świetnie wygląda ten gif na początku ;)

    to-i-owo-nietypowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. mega gif :D i masz świetny nagłówek <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Hi, dear
    I am in love with your blog!
    Following you from now :) I will be happy if you follow me back :)

    Love,
    Valeria

    valerianest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja niestety mam mało wolnego czas, bo oprócz szkoły mam treningi i mecze, ale nie dam się :D Pokażę na co mnie stać, a co ! :)




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq  >KLIK<     

     
      


         

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale świetne zdjęcia ;D hah :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam otrzymywać listy, niestety nie otrzymuję ich zbyt wiele :(

    link do mnie

    OdpowiedzUsuń
  52. fajny ten gif, świetne kręcisz włosami. :) a zdjęcie z psem jest moim zdecydowanym faworytem, cudny jest ten psiak! :) listy jedynie od urzędów teraz otrzymuję, więc zapewne się nie liczą. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwielbiam tę maskę regenerującą z Ziaji!

    slavicpowerbeauty.blogspot.com zapraszam, może Ci się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja akurat nie chodzę w polarach, nie moja bajka. Ale tobie świetnie pasuje;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  55. Czadowe zdjęcia! ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Bardzo dziękuję za każdy komentarz ! <3 -
- Zostaw namiary na siebie na sto procent zajrze! -
- Komentarz u mnie = komentarz u ciebie -
- Odwiedzam każdego kto zostawia u mnie po sobie ślad! -
- Bardzo dziękuje za każdą obserwacje! <3 -
- Nie bawie sie w LBA ale dziekuje za nominacje -
- Wulgaryzmy i obraźliwe komentarze zostają usuwane-
- Nie pytaj obs za obs, po prostu zaobserwuj -