16 sierpnia 2016

Moja kolekcja produktów do ust

♥ Siemaneczko człowieczki ♥

Właśnie popijam moją ukochaną zieloną herbatę z cytryną i oficjalnie stwierdzam że jestem zadowolona z samej siebie! Pewnie pytacie się dlaczego albo nie inaczej pewnie pytacie się dlaczego ta dziwna blondyna jest dumna z samej siebie, haha! W sumie to bez powodu czasami trzeba być dumnym z siebie tak po prostu! 

Do rozpoczęcia szkoły zostało mi kilka dni przesuneli mi rozpoczęście z czwartku na piątek z czego w sumie się strasznie cieszę bo nie będę ukrywać na samą myśl o tym roku szkolnym robi mi się nie dobrze! Nowa szkoła nowi ludzie wiecie typowy atak paniki, haha! 

Dlatego stwiedziłam że potrzebuje dodać jakiś taki luźny naprawdę przyjemny post i w sumie troszkę nie w moim stylu! Ale w końcu jak szaleć to szaleć! Więc dzisiaj zapraszam was na post o mojej kolekcji produktów do ust! Tak wiem kochani szminki i produkty do ust to samo ale zorientowałam się po wgraniu zdjęcia tutaj, hahaha! Ale przynajmniej bardzo ładnie wygląda <3

Cieszcię się wakacjami!
Millkeyshake01 wymiatasz dziewczyno, haha! ♥




♥ Zacznijmy od moich ukochanych balsamów eos! ♥
Ci którzy od dłuższego czasu już śledzą mojego bloga wiedzą że na punkcie tych produktów wręcz mam obsesję! I gdybym tylko mogła to wykupiłabym każdy rodzaj, haha! Posiadam:

♥ 2 sztuki Granatowo Malinowego 
♥ 2 sztuki Grejpfrutowego (kupiłam go w edycji specjalnej) 
♥ Truskawkowy Sorbet 
♥ Słodka Mięta 
♥ Wanilia 
♥ Mleko kokosowe 

Traktuje je jak dobra matka i nie wybieram faworytów no ale jednak zdecydowanie najbardziej uwielbiam kocham i po prostu wow jest ten o zapachu słodkiej mięty! Polecam wszystkim bardzo serdecznie! 



♥ Moje szminki ♥
Szminek nie posiadam zbyt dużo ale na pewno często ich używam, dobra nie często bo maluję się tylko i wyłącznie do zdjęć bądź na jakieś okazje, haha! Tak to tylko tusz do rzęs! Od lewej moje maleństwa:

technic Juicy Sticks - kupiłam ją w sklepie z rzeczami zagranicznymi i jest po prostu niesamowita kosztowała mega mało a przy okazji pachnie obłędnie arbuzem! 
Max Factor nr. 711 Midnigt Mauve - w porównaniu do poprzednej szminki to moja jedna z droższych maluszków! Ale po prostu ją uwielbiam i właściwie używam jej najczęściej więc widnieje na większości zdjęć na moim blogu!
Eveline Cosmetics Aqua Platinum nr. 476 - Jej zapach jest po prostu niesamowity pachnie mega mocnym arbuzem-melonem ale naprawdę zapach jest przepiękny! Matowa ale nie wysusza ust i ma kolor lekko pasujący do Barbie ale osobiście strasznie go lubię! Kupiłam go kiedy miałam jeszcze brązowe włosy ale uważam że nadal jest niesamowity! 
Miss Sporty Dr. Balm nr. 02 - Pomimo tego że jest to balsam wliczam ją do szminek bo strasznie barwi moje usta i nie raz wygląda lepiej niż nie jedna szminka! Świetnie nawilża!
IsaDora nr. 159 Peach Passion - To oficjalnie pierwsza najdroższa szminka którą kupiłam i w sumie troszeczkę się zawiodłam bardzo brzydko się "zjada" i po kilku godzinie albo nawet i mniej wygląda brzydko ale to może ten przypadek! 



♥ Nawilżanie ♥
Z tej kategorii mam o wiele więcej produktów ale stwierdziłam że jeśli nie są one na mojej prowizorycznej toaletce to nie są godne uwagi! Jeżeli będziecie chcieli to wam je kiedyś pokaże, haha!

Wazelina do ust o zapachu pomarańczy - nie wiem jak wy ale ja zawsze odklejam nie potrzebne najklejki! I w przypadku tej wazeliny tak właśnie było dlatego nawet nie wiem jaka to firma, haha! Ale bardzo ją polecam przepięknie pachnie i nawet dobrze nawilża!
Bielenda masełko do ust Zmysłowa Wiśnia - przepięknie pachnie nawet smak ma bardzo dobry, haha! Jedyne co to ostrzegam was ma bardzo mocny kolor i wygląda nie raz mocniej niż nie jedna szminka!
Ziaja wazelina biała 




Mam nadzieję że was nie zanudziłam, haha! Brawa dla tych którzy przeczytali wszystko pysiaczki! 


♥ Co myślicie o takich postach? ♥ Macie jakichś swoich ulubieńców? ♥

36 komentarzy:

  1. TY TEŻ RZĄDZISZ!!
    Ja to w życiu miałam tylko jednego eosa i to podróbkę z biedronki za 5zł
    A potem miałam go w kieszeni bluzy i mama go wyprała [*]
    Moją ulubioną pomadką jest pomadka z rossmana ale nie pamiętam firmy, ale ma zapach wiśni i ładny kolorek więc zazwyczaj używam ją, jakiś korektor i puder i tak prezentuje się mój makijaż...o ile chce mi się go zrobić.
    Przeczytałam wszytko więc czekam na gromkie oklaski od armii Rubika

    Pozdrawiam,
    http://millkeyshake01.blogspot.co.ke

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wiesz zapewne, ja się malować nie lubię (bo nie mam do tego talentu), więc moim typowym codziennym must have jest po prostu puder sypki, korektor oraz tusz do rzęs. Super wybór prawda? Haha, czasami jak mam szalony dzień to dodam eyeliner, ale to raz na trzy miesiące złapie mnie taka wena.. No, więc ulubieńców nie mam jako takich, ale od zawsze podobały mi się balsamy Eos, tylko że jakbym je zgubiła we własnej torebce, to bym się nimi nie nacieszyła ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Eops Waniliowy i Mleko kokosowe - oddała bym za nie wszystko ;)
    Moim ulubionym balsamem jest Baume Lèvres - Rêve de Miel de NUXE, a szminką Long Lasting od Wibo w kolorze zgszonego różu (chyba jedyna szminka, której zużyłam więcej niż jedno opakowanie)

    OdpowiedzUsuń
  4. No no no zazdroszczę takiej kolekcji eosków:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładni Ci w tej bladej i, jak to określiłaś na snapie, barbie :D Z resztą, ładnemu we wszystkim ładnie, pani Emilio! Cieszę się razem z Tobą tym dodatkowym dniem i trzymam kciuki. Ja idę do drugiej liceum i nie wiem co się stało, ale martwię się i stresuję jak nigdy niczym. Rok temu poszłam na totalnym luzie - mimo, że mieszkałam sama w innym mieście, w szkole z totalnie nowymi ludźmi, gdzie nikogo nie znałam i z wysokim progiem. Cóż, starzeje się chyba :)
    Powodzenia w szkole kochana!
    buziaki x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę kolekcji :D Ta 2 szminka jest prześliczna! :)
    Pozdrawiam ♥ #Smile;3
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdaje mi się, że ta wazelina do ust jest z biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego nie wiem :D Ta pomaranczowa kupilam akurat kiedy bylam na wakacjach w Polsce i kupilam ja w Rossmanie ale nie wykluczam ze moze tez jest w Biedronce! :)

      Usuń
  8. Jak tak patrzę na zdjęcia to wydaje mi się, że ciemne kolory pomadek lepiej Ci pasują ;)
    Ja się nie maluję więc o ulubionych pomadkach nic ciekawego do powiedzenia nie mam, a co do balsamów, czasami używam tych z Perfecty softlips, mój ulubiony to ten miętowy. Ostatnio jednak moje usta nie potrzebują nawilżenia, no i mam zamiar powoli przerzucić się na kosmetyki naturalne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem, czy sie przyzna, ale ja nigdy nie mialam eos. Raz mialam tylko taka podrobe z Biedronki i tez bylo ok, ale jakos zawsze zapominalam tego aplikowac. Tak samo z tym malinowym balsamem z Bielendy :D za to szminek i konturowek mam mase. Nie wiem nawet po co mi to :D

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta 1 cudna <3 do jakiej szkoly poszlas?jesli mozna spytac

    Zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmienilam liceum :) Jestem na kierunku chemiczno-biologicznym z ukierunkowaniem medyczno prawniczym taka mieszanka wybuchowa ;D

      Usuń
  11. Ja miałam do czynienia z miętowym balsamem EOS. Przyjemnie chłodzi i ten zapach <3. Bardzo Ci pasują kolory szminki technic i z Max Factor. Moim zdaniem lepiej Ci w intensywniejszych kolorach :). Też mam wazelinę z Ziaji i nie wyobrażam sobie pielęgnacji ust bez niej :)

    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały post , ja osobiście uwielbiam jajeczka EOS.
    Najbardziej przypadł mi do gustu Summer fruit
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej ile eosów :D Fajna kolekcja! Moja jest o połowe mniejsza :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo z eveline wygląda super ten kolor 47 :)
    Ja teraz mam faze na nudziaki :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  15. W tej, która obłędnie pachnie arbuzem, jest Ci... obłędnie! Najbardziej do Ciebie pasuje :) Ślicznie wyglądasz w takich szalonych minkach. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja rozumiem zbieranie szminek bo mam to samo ale osobiscie nie rozumiem zbieractwa jesli chodzi o zwykle balsamy do ust. Szczerze mowiac to dla mnie te Osy wcale nie sa takie dobre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je uwielbiam wiadomo ma sie swoich faworytow (chociaz ja staram sie nie wybierac) uwielbiam je za opakowanie i przyjemnie sie je aplikuje :D Wiadomo ze sa produkty lepsze i gorsze ale ja je uwielbiam :) Poza tym wiekszosc uzywa moja siostra wiec spokojnie wszystkie sa rowno zuzywane <3

      Usuń
  17. ja nie używam szminek ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne masz te produkcji, spora kolekcja :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. wow, nawet spora kolekcja, ja uwielbiam szminki <3/Karolina


    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam żadnego EOS`a ale bardzo bym chciała :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uuu duża ta kolekcja! :) Ja nie jestem fanką malowania ust, także kolekcjonuję jedynie balsamy, hehe ;D
    Pozdrawiam,
    vthetoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie miałam EOS'a, ale planuję zakup, tylko jeszcze nie wiem dokładnie jaki :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie Ci w tej ostatniej szmince :)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Też mam ochotę na taką pyszną herbatkę, chyba będę musiała sobie jakąś zaparzyć :) mam cudowną japońską herbatę w liściach, ma genialny smak i jeszcze cudowniejszy zapach :) zero stresu kochana, na pewno wszystko będzie dobrze szybko przyzwyczaisz się do nowego miejsca i na pewno je polubisz :) masz bardzo pokaźną kolekcję, ja w sumie nie mam żadnego eosa mam podróbkę w kształcie kota kupiłam w biedronce :D mam kilka szminek ale maluję się nimi tak rzadko, że wystarczą mi do końca życia chyba :D za to często nakładam na usta balsamy i wazelinę kosmetyczną, to mój ulubiony rodzaj pielęgnacji :)
    pozdrawiam najcieplej !
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jestem uzależniona od produktów do ust, mam ich około 40! Potrafie wydać na nie całe oszczędności, haha. Świetny post :) are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne produkty:)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/photo-6_20.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej ;);) Dużo słyszałam o tych ''eosach'' nigdy jednak ich nie wypróbowałam i wcale mnie do nich nie ciągnie. Używam zwykłęgo balsamu do ust:) Za to pomadki kocham i mam ich całe mnóstwo w przeróżnych odcieniach:)Chciałam Ci powiedziec, ze Twoje posty bardzo przyjemnie się czyta, chyba dzięki temu, że wstawiasz dużo swoich pozytywnych zdjęć :)
    Pozdrawiam Cię :*
    (recenzenekt-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  28. Taktak, ten atak paniki udziela się również mnie, nie chcę nawet myśleć o szkole póki co! Pewnie! Takie luźne posty też są potrzebne, bo miło się je czyta i pisze. :D A o szminkach nie wiem, co napisać, bo nie znam się na tych rzeczach. :/ ;Słodka Mięta' - to może być ciekawe. :D A zdjęcia jak zwykle - świetne, z humorem i po prostu miło się na nie patrzy. ;) Trzymaj się! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  29. tez mam kilka eosów! :)) za to za szminkami i pomadkami nie przepadam, no chyba ze na jakies specjalne okazje..ale bardzo ładne kolorki pokazałaś (ładnie Ci w malinowym na ustach)
    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3 No ja maluje sie tak rzadko ze i tak czesto mysle ze mam za duzo szminek :D

      Usuń
  30. No, no pokaźna kolekcja, a szczególnie eos'ów. Sama miałam o zapachu słodkiej mięty i był genialny *.* Ładne zdjęcia

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwwielbiam takie posty! A ja jako takich swoich ulubieńców raczej nie mam, cały czas szukam ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://gotujzkarolka.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

- Bardzo dziękuję za każdy komentarz ! <3 -
- Zostaw namiary na siebie na sto procent zajrze! -
- Komentarz u mnie = komentarz u ciebie -
- Odwiedzam każdego kto zostawia u mnie po sobie ślad! -
- Bardzo dziękuje za każdą obserwacje! <3 -
- Nie bawie sie w LBA ale dziekuje za nominacje -
- Wulgaryzmy i obraźliwe komentarze zostają usuwane-
- Nie pytaj obs za obs, po prostu zaobserwuj -