30 października 2014

Startujemy


Dawno mnie tu nie było i w sumie nie mam nic na swoja obronę szczerze powiedziawszy po prostu nie chciało mi się tu zagladac. Fakt zagladalam, czytałam komentarze nawet zagladalam na moje ulubione blogi ale coś mnie dusiło i nie miałam ochoty dodawać tutaj nic nowego wiec Versjada została sobie sama bez właściciela taka zaniedbana i lekko zakurzona.
Jako, ze zależy mi na Versjadzie jak i na was powrocilam! I to juz oficjalnie z wielkim bum zamierzam podrasować niektóre rzeczy na blogu tak samo przepraszam was za brak polskich liter ale po prostu moj komputer nie jest dostosowany do jezyka polskiego! Sciagnelam sobie do przegladarki wersje jezykowa polska z nadzieja ze moze uda mi sie pisac z literami polskimi niestety podkresla mi tylko bledy i niektore faktycznie mi poprawia ze pojawia sie o z kreseczka czy tam inna literka ale przewaznie proponuje mi bzdury np. klikajac na zagladalam proponuje mi poprawna forme Wiliam. WHAT?! Sama nie wiem i nie ogarniam dlatego tak juz zostanie mam nadzieje ze bedziecie w stanie zrozumiec o co mi chodzi ;)
Dzisiejsza notka jet taka luzna chce wam pokazac "Moja liste zyczen" czyli "Must have". Od pewnego czasu przegladam internetowe sklepy w poszukiwaniu fajnych perelek co czasami mi sie udaje a czasami konczy sie wiadomo jak. Dzisiaj chce wam pokazac typowe rzeczy ubraniowe. Takie notki beda sie pojawiac tu czesciej naleze do osob ktore posiadaja marzenia i co roz gdybaja "Potrzebuje miliona .. albo szesciu!" Dlatego bede tutaj wrzucala takie ciuszki, gadzety i moze inne rzeczy i zamierzam wprowadzic podsumowanie miesiaca jakichs faworytow i inne atrakcje mam nadzieje ze bedzie ciekawie ;) Nie przedłużając milego ogladania!

1. TUTAJ  //  2. TUTAJ  //  3. TUTAJ


1. TUTAJ  //  2. TUTAJ 


1. TUTAJ  //  2. TUTAJ  //  3. TUTAJ


1. TUTAJ  //  2. TUTAJ


1. TUTAJ  //  2. TUTAJ 


1. TUTAJ 

To na tyle!
Mam tego wiecej ale zostawie to na nastepne posty typu "Moja lista zyczen". W ostatniej koszulce jestem wrecz zakochana i w tym przypadku moje serce krzyczy TAK a moja kochana mama mowi "nie" . Jezeli cos wam sie spodobalo dajcie mi znac w komentarzach tak samo jesli cos wam sie nie podoba z checia poznam wasza opinie w koncu od czegos sa komentarze ;) . Dodatkowo jezeli otwiera wam sie strona a waluta jest korona szwedzka to przepraszam was za to bardzo ale operuje ta waluta i po prostu juz tak mi sie wszystko otwiera :) Na gorze strony zawsze jest zmiana i z tego co kojarze sa tam polskie zlotowki ;) Mam nadzieje ze tego typu posty przypadna wam do gustu bo mnie osobiscie bardzo spodobalo sie sklejanie zdjec i wstawianie wiec no zobaczymy ;)
A wy robicie zakupy przez internet czy raczej wolicie poszukac czegos w tradycyjnym sklepie i poprzymierzac na miejscu?
HEJDA! 

21 komentarzy:

  1. Swietne rzeczy tez tak najczesciej mam ze moje serce wola tak a mama badz tata mowia stanowcze nie i wez sie dogadaj a bluzeczka faktycznie przesliczna. FAJNIE ZE WROCILAS <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje bardzo! I ciesze się, że sie zmotywowałaś! ;)) Masz rację.. czasami jest bardzo ciężko, ale najwazniejsze, że się nie poddajesz, trzymam kciuki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wreszcie nowa notka jak ja sie bardzo ciesze!
    Tak bardzo sie stesknilam za tym a rzeczy po prostu rewelacyjne! Takie fajne , eleganckie i ostatnia bluzeczka tez rewelacyjna oj na pewno mama sie zgodzi do szkoly idealna ;)
    Pozdrawiam !! <333333

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie swietne ciuszki pomimo tego ze ten sweterek w indianskie wzory nie do konca jest w moim stylu to ogolnie bardzo wszystko mi sie podoba i ladnie sie komponuje :**
    Oj mama na pewno sie zgodzi zobaczysz bluzeczka przecudowna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Te pierwsze 3 sweterki strasznie mi się podobają :)

    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mam pytanko czy jest opcja zmiany waluty? Bo otwieraja mi sie ciuszki z waluta jakas dziwna kr i nie wiem co to i mam pytanko czy sie da bo tak glupi troche loool slit ciuszki najlepszy spandzbob i myszka miki a to w ponczki w ogole wymiata :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pisalam o tym w poscie na gorze na czarnym pasku jest opcja zmiany waluty kr to korony tlumaczylam w poscie ;)

      Usuń
    2. Dzienkuje za ekspresowom odpowiedz :*******

      Usuń
  7. Zbytnio mi się nie podobają ale to kwestia gustu pomimo tego ze torebki cudowne i tym u mnie zaplusowalas pozdrawiam HjukuMikuRa ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejka mam pytanko ile kosztuje dostawa w sheinside? Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie jest podany bardzo przejrzysty i ladny cennik wysylek z podanym mniej wiecej czasem dostawy ;)
      Z tego co sie orientuje to dostawa jest za darmo chyba, ze doplaci sie za ekspresowa przesylke ;)

      Usuń
  9. Też mam pytanko ale nie dotyczące odpowiedzi zawartych w tekście! Czy ciuszki są dobrej jakości? Bo chciałabym zamówić sobie parę rzeczy ale nie jestem przekonana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiscie jeszcze nie zamawialam ze strony sheinside ;)
      Z tego co mowia osoby ktore juz zamawialy ciuszki to jakosc jest bardzo dobra i material tez, nie moge zapewnic ze kazda rzecz taka jest kieruje sie w tym wypadku ocena kolezanek ;)

      Usuń
  10. Mi czasem też nie chce się pisać na blogu, każdy pewnie tak czasem ma. Najważniejsze, iż się zmobilizowałaś i ponownie napisałaś. :) Nie musisz przepraszać za ten brak polskich znaków, bo najważniejsze, że nie zakłóca to w jakimś znacznym stopniu odbioru Twojego tekstu. ;) Ładnie wyglądają te ubrania, co je wybrałaś. Bluza ze Sponge Bobem wymiata! ;D Ja jednak wolę kupować ubrania w normalnych sklepach, a nie internetowych, gdyż można je poprzymierzać.
    Deszczpada007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne ciuchy swietny masz gust bluzeczka cudowna :****

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrobisz notke o halowwen? Plissska ;************

    OdpowiedzUsuń
  13. Eeee no Emilio szalejesz ;D;D nie no ogółem rzeczy są spoko, tylko myślę, ze te sweterki będą Cie postarzać ;D moje zdanie :***

    OdpowiedzUsuń
  14. rok temu robiłem babeczki halloweenowe :D
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie! :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/11/autumn-outfit-fuck-sweatshirt.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice collection

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Lehenga-Choli

    OdpowiedzUsuń

- Bardzo dziękuję za każdy komentarz ! <3 -
- Zostaw namiary na siebie na sto procent zajrze! -
- Komentarz u mnie = komentarz u ciebie -
- Odwiedzam każdego kto zostawia u mnie po sobie ślad! -
- Bardzo dziękuje za każdą obserwacje! <3 -
- Nie bawie sie w LBA ale dziekuje za nominacje -
- Wulgaryzmy i obraźliwe komentarze zostają usuwane-
- Nie pytaj obs za obs, po prostu zaobserwuj -