12 lutego 2018

Przepis: Sypana szarlotka

♥ Siemaneczko człowieczki ♥

Dzisiaj przychodzę do was z przepisem na najsmaczniejsze i najłatwiejsze ciacho jakie znam i jakie potrafię sama zrobić! Sugerując się kubkami smakowymi Tusi której właśnie ta oto szarlotka jest jednym z ulubionych ciast można spokojnie ją robić bez obawy że ciasto zostanie, haha!

Przepis jest banalnie prosty i strasznie szybki. Jedyne co zżera czas to obieranie i ścieranie jabłek jednak wiem że sporo osób po prostu je myje, wycina gniazda nasienne i kroi w "cienkie listki". Nie mogę potwierdzić czy szarlotka zrobiona z takich jabłek smakuje równie dobrze jednak gdy tylko spróbuje to dam wam znać! :) 

Składniki: 
- 1 szklanka mąki (do wyboru do koloru) 
- 1 szklanka cukru 
- 1 szklanka kaszy manny 
- 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
- cynamon - tak na oko do jabłek 
- cukier waniliowy - również według uznania ja go uwielbiam więc daje zawsze z dwie czubate łyżeczki :) 
- 1kg jabłek albo według uznania
- kostka zimnego masła

Przygotowanie: 
Suche składniki (mąka, cukier, kasza manna, proszek do pieczenia, cukier waniliowy) mieszamy w jednej misce. Po wymieszaniu możemy odsypać je na trzy równe porcje jednak ja uważam że to zbyt wiele zabawy więc zazwyczaj zostawiam je w jednej misce. 
Jabłka umyć, obrać, wyciąć gniazda nasienne oraz zetrzeć na dużych oczkach. Po starciu jabłek dosypujemy do nich cynamonu.
Do blaszki wyłożonej papierem do pieczenia (bądź wysmarowanej masełkiem) wsypujemy jedną z części suchej mieszaniny tak aby pokryć równo cały dół blaszki. Na usypane dno układamy połowę startych jabłek. Następnie posypujemy jabłka drugą częścią suchej mieszaniny i układamy resztę startych jabłek. Na koniec posypujemy jabłka resztą mieszaniny tak aby równo były pokryte. 
Na górę układamy starte masło (bądź pokrojone w cienkie plasterki). 
Ciacho pieczemy w 180 stopniach Celsiusa około godzinę. 

I GOTOWE ! 


Mam nadzieję że ciasto będzie wam strasznie smakowało! To chyba jedyne ciasto które za każdym razem mi się udaje nawet jak raz zapomniałam cynamonu to wyszło genialnie i Tusi bardzo smakowało ♥
♥ Jakie jest wasze ulubione ciasto? ♥


przepis, banalnie prosty przepis, pyszności

apple pie, szarlotka, ciacho, gotowanie, przepis

46 komentarzy:

  1. Kiedyś robiłam taką szarlotkę Pomyślałam szybka, ale szczerze nie przypadła mi ta forma do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej to slabo! :( Ale nie przejmuj sie jest wiele innych „szybkich” bardzo dobrych ciast ❤️

      Usuń
  2. To wygląda naprawdę smakowicie! Aż zgłodniałam :)

    Pozdrawiam ♥ + obserwuję :)
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm, wygląda mega pysznie! Z chęcią bym zjadla
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serdecznie! Smak genialny 😍❤️
      Pozdrawiam 😘

      Usuń
  4. Super przepis, wygląda smakowicie :D Aż żałuje, że akurat teraz mam dietę haha ;P

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha oj tam od czasu do czasu można poza tym jakby nie było zawiera dużo jabłek - a jabłka są zdrowe! 😂❤️

      Usuń
  5. Mhm, pycha! Bardzo lubię szarlotkę, a ta wygląda smakowicie. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. it looks so yummy:)
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeejku, jak przepysznie wygląda!
    Zapraszam do mnie, mam nadzieję, że zostawisz coś po sobie ♥
    ULCIIAKK ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszności. Uwielbiam takie ciacha <3

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  9. UU wygląda na prawdę mega apetycznie muszę koniecznie wypróbować przepis <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post dear :) ♥
    I'm following you, visit my blog♥

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pyszności ♥
    Szkoda, że nie mogę jeść glutenu :(
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL



    instagram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi :( Ale zawsze mozna zrobic wersje bez glutenowa! ❤️

      Usuń
  12. No w końcu nowy post Emi <3 bardzo się cieszę, że dodałaś coś nowego i to takiego smakowitego! u mnie wszyscy uwielbiają ciasta więc post trafiony w dziesiątkę :) masz rację, przepis łatwy na pewno go wykonam. U mnie zawsze jest pełno jabłek, mam sad i co roku jest wysyp tych smakowitych owoców. Nie będzie problemu z dodatkami :D moim ulubionym ciastem jest kopiec kreta, niestety jest to kupne ciasto bo nie znalazłam jeszcze dobrego przepisu. Jak znajdę na pewno przestanę kupować te pudełka tylko same będę piec, z własnych składników :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nigdy nie jadlam kopca kreta ale jak bede w Polsce to kupie to pudelko i wyprobuje! ❤️
      Zazdroszcze Ci takiej masy jablek kochana! 💕

      Usuń
  13. Nie miałam okazji jeść tego ciasta, ale chętnie go wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda smakowicie! Na pewno wypróbuję przepis! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Very cool cake!! Have a great day doll!

    New follower!
    ❤ Mary María Style ❤

    OdpowiedzUsuń
  16. koniecznie muszę wypróbować ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post dear♥

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Yummy recipe! Looks very tasty! ♥
    I'm new follower on your lovely blog, can you follow me back? I would be very happy! :)
    Wish you a happy Valentine's Day! xx


    Visit me

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda jak szarlotka mojej babci! Ale mi smaka narobiłaś <3
    Mój blog - Zapraszam :)
    Pozdrawiam, Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bardzo lubię szarlotkę, boo w ogóle bardzo lubię jabłka. Ja zazwyczaj robię szarlotkę z jabłkami krojonymi w cienkie plasterki. Może niebawem wypróbuję ten przepis ;)
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  21. This looks so so yummy. You're making me so hungry!!!
    I just followed your lovely blog. Hope you follow back and let's keep in touch.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda naprawdę pysznie😍
    Przeraża mnie jednak to obieranie jablek 😉😁
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  23. wygląda przepysznie!

    https://magdalenaplak.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygląda naprawdę apetycznie ^^ Koniecznie muszę skorzystać z Twojego przepisu :D
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. O jaaaa, muszę spróbować ją zrobić, bo szarlotka to życie 😍

    kręconowłosy biolchem

    OdpowiedzUsuń
  26. Great post dear, i love your blog. :)
    I followed you, if you want follow back. :)♥
    Designer mugs

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygląda smacznie, koniecznie muszę wypróbować :)
    Pozdrawiam
    My blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  28. well its look realy tasty dear,this post is surely making me hungry..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  29. Great post, dear!
    I like your blog so much!
    Following you from now :) #378
    I will be very happy if you follow me back :)

    My blog - http://www.valeriianest.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejuu wygląda smakowicie, ale narobiłaś mi apetytu na wieczór, haha!
    Z pewnością wypróbuję Twój przepis, bo uwielbiam szarlotkę! <3
    Z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Bardzo dziękuję za każdy komentarz ! <3 -
- Zostaw namiary na siebie na sto procent zajrze! -
- Komentarz u mnie = komentarz u ciebie -
- Odwiedzam każdego kto zostawia u mnie po sobie ślad! -
- Bardzo dziękuje za każdą obserwacje! <3 -
- Nie bawie sie w LBA ale dziekuje za nominacje -
- Wulgaryzmy i obraźliwe komentarze zostają usuwane-
- Nie pytaj obs za obs, po prostu zaobserwuj -